איך לבחור שיש מתאים לסגנון עיצוב המטבח שלכם?





    איך לבחור שיש מתאים לסגנון עיצוב המטבח שלכם?

    כאשר מעצבים את המטבח הביתי, יש חשיבות רבה לבחירת השיש המתאים. אתם לא תאמינו כמה שיש יכול לתרום לאופי העיצוב של המטבח שלכם. מעבר לפן העיצובי, יש גם את הפן הפרקטי שכן אם תבחרו בשיש איכותי, אתם תהנו לעבוד עליו, להכין עליו מאכלים ובכלל לעשות בו שימוש יומיומי. אז איך תדעו שאתם מבצעים את הבחירה הנכונה? המשיכו בקריאה וגלו את הדרכים לבחירת השיש המומלץ ביותר למטבח שלכם.

    התאמת השיש לשאר האלמנטים שיש במטבח

    חשוב מאוד שתבינו את הסגנון העיצובי של המטבח שלכם. בדקו מה מאפיין אותו מבחינת צבעים, סגנונות, דוגמאות, עיצובים. נסו להסתכל על אלמנטים כמו תאורה למטבח הכוללת גופי תאורה מעוצבים שיש לכם במטבח, החומרים והצבעים של ארונות המטבח, המוצרים שיש לכם במטבח וכו’. בהתאם לכך, תוכלו לבחור את השיש. אותו שיש ישדרג בצורה מושלמת את המטבח שלכם. השיש שאתם תבחרו יתאפיין בסגנון עיצובי ובצבע שצריכים להשתלב עם הסגנון והצבעים שיש במטבח. לכן, עליכם להקדיש את מלוא תשומת הלב לתהליך הזה. אם אתם מתקשים לעשות זאת בעצמכם, תוכלו תמיד להיעזר באיש מקצוע כמו מעצב או מעצבת פנים.

    שיש איכותי

    כאשר בוחרים שיש, לא מוותרים על איכות. יש לבדוק שהשיש מיוצר בהתאם לתקנים מקובלים וכמו כן מיוצר במפעל בארץ או בחו”ל וכזה שיש לו מוניטין. כך כאשר אתם בוחרים שיש איכותי, אתם מבטיחים לעצמכם שימוש לאורך שנים רבות וזאת מבלי החשש שיהיה צורך להחליף אותו בעוד מספר שנים. חשוב מאוד להשקיע מראש בשיש המיוצר מחומרים איכותיים וכך ליהנות ממנו לאורך זמן. כיום, ניתן למצוא משטחי שיש המיוצרים ממגוון חומרים ומגיעים במגוון של סגנונות ועיצובים. יש כל מיני סוגים של משטחי שיש בהם, שיש פורצלן, שיש דקטון, אבן קיסר, קוריאן ועוד. בדקו מה הכי מתאים עבורכם.

    טיפים לבחירת השיש

    על מנת שלא תהיו מבולבלים בבחירת השיש, נסו להשתמש בטיפים המצוינים שלנו לבחירה הנכונה והטובה ביותר:

    טיפ ראשון – עליכם להתאים את השיש לצרכים שלכם. הכוונה היא שיש לבדוק שהשיש שאתם בוחרים הוא עמיד לחום, סופח כתמים וחזק. שימו לב, לא כל שיש עונה על הפרמטרים האלה ועל כן עליכם לקחת אותם בחשבון כאשר אתם בוחרים שיש.

    טיפ שני – בדקו את נושא האחזקה של השיש. אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מתעסקים יתר על המידה עם התחזוקה של השיש. בדקו שלא נדרשת תחזוקה מיוחדת לשיש שאתם בוחרים. יש המון מקרים בהם משטחי שיש נראו יפים בהתחלה ולאחר מכן איבדו מיופיים בגלל תחזוקה לקויה.

    טיפ שלישי – אל תבחרו שיש כי הוא באופנה או כי הוא מעוצב לפי טרנד חדש. בחרו שיש שתואם לטעם האישי שלכם. שיש לא מחליפים כל שנה ובכלל עלויות החלפה הן גבוהות ואתם בוודאי לא רוצים להיכנס לזה.

    טיפ רביעי – הוצאה על שיש יכולה להגיע לכמה אלפי שקלים. זכרו שגם אם תשלמו מחיר גבוה, זה לא אומר שבחרתם את השיש הכי מתאים וטוב עבורכם. המחיר בדרך כלל נקבע בהתאם לסוג החומר ממנו מיוצר השיש והקושי שיש לעבדו. לדוגמה, אתם עשויים לבחור בשיש אבן קיסר שיכול להתאים להרבה מטבחים וכמו כן מחירו זול יחסית בהשוואה לשיש המיוצר מחומרים אחרים ואין זה אומר שהוא פחות איכותי מהם.

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    פורצלן למטבח –  מה היתרונות שלו לעומת חומרים אחרים?

    פורצלן למטבח – מה היתרונות שלו לעומת חומרים אחרים?

    פורצלן למטבח – בכל הנודע למשטחי מטבח, קיים מגוון רחב ביותר של חומרי גלם זמינים בשוק חלקם ותיקים וחלקם חדשים יחסית, ממשטחי שיש וגרניט טבעי ועד בטון או בוצ’ר עץ. אך אין ספק כי אחד החומרים המבוקשים, המדוברים והנפוצים ביותר של ימינו הוא גרניט פורצלן למטבח. מהו פורצלן ומה מיוחד בו? גרניט פורצלן, שלא כמו […]

    שיש מטבח איטלקי: למה לבחור באבן איטלקית?

    שיש מטבח איטלקי: למה לבחור באבן איטלקית?

    שיש מטבח איטלקי נחשב במשך שנים רבות להתגלמות היוקרה והעידון בחללי מגורים ומסחר ברחבי העולם. הוא ידוע ביופי הטהור שלו ובאיכות הגבוהה שלו ומבוקש על ידי אדריכלים, מעצבים ובעלי בתים. אבל למה שיש איטלקי הוא פופולרי כל כך? מה היתרונות שלו והאם הוא מצדיק את המחיר? שיש מטבח איטלקי הוא פופולרי מסיבות שונות איכות ואסתטיקה […]

    שיש עמיד למטבח – המומחיות שלנו

    שיש עמיד למטבח – המומחיות שלנו

    שיש עמיד למטבח חברת שיש רבינסקי מתמחה במוצרי שיש למטבח, עם הדגמים המשובחים והאיכותיים ביותר מרחבי העולם. בתור מומחים לשיש, אנחנו מקפידים להתמחות בכל היבטי השיש החל מההרכב הגיאולוגי שלו ועד ליישום שלו במטבחים, בתור משטחי עבודה, חיפוי קיר, ריצוף ואפילו שולחנות שיש. אז מה זה אומר – להיות מומחים לשיש מטבחים? מומחים לשיש עמיד […]

    דילוג לתוכן