למה שיש גרניט כל כך נפוץ?





    למה שיש גרניט כל כך נפוץ?

    שיש גרניט הוא מהנפוצים ביותר בישראל 

    הגרניט הוא למעשה סלע טבעי, אשר עובר ליטוש וחיתוך כדי שיוכל לשמש כשיש למטבח. שיש גרניט הוא מהנפוצים ביותר בישראל, ממספר סיבות עיקריות:
    מחיר: אבן גרניט היא נפוצה ביותר, ולכן המחיר שלה איננו דומה לסלעים היקרים יותר מהם עושים שיש למטבח.
    תהליך ההכנה: חלק מהסלעים בהם עושים שימוש ליצירת שיש, לדוגמא קוורץ, דורשים תהליכי עיבוד מורכבים, ושילוב עם חומרים סינטטיים. שיש גרניט מיוצר במלואו מאבן טבעית, ולכן הוא בשימוש זמן רב יותר.
    הרגל: הרבה מהצרכנים בוחרים לפי הרגל. שיש גרניט למטבחים הוא האופציה המקובלת והמוכרת, ולכן צרכנים רבים בוחרים בו.

    מהם היתרונות והחסרונות של שיש גרניט למטבח?

    כאמור, שיש גרניט למטבח הוא מוצר פופולארי ונפוץ ביותר בכל חלקי הארץ. כאשר אנחנו שוקלים אם לבחור אבן גרניט למטבח שלנו, חשוב מאוד שנכיר את היתרונות והחסרונות של החומר. רק כך נוכל לקבל החלטה מושכלת, אשר תשלב נכון בית שאיפות עיצוביות, לתמחור כספי ונוחות שימוש. היתרונות והחסרונות של שיש גרניט למטבחים הם:

    יתרונות: שיש גרניט למטבחים הוא חומר טבעי חזק ביותר. העובדה שמדובר במינרל חזק באופן טבעי, הופכת אותו לעמיד מאוד גם למכות, וגם לשינויי טמפרטורה מהירים. המראה של הסלע הטבעי הוא בעל יתרונות עיצוביים רבים בעיני רבים, ונותן למטבח מראה טבעי וביתי.
    חסרונות: שיש גרניט הוא בעל נקבוביות, ולכן דורש ניקוי ותחזוקה על בסיס קבוע כדי שלא יישארו עליו כתמים לאחר עבודה, כולל ניקוי בעזרת מים חמים וסבון לעיתים קרובות. בנוסף, מאחר ומדובר בחומר טבעי, לעיתים אין אפשרות מלאה להתאים את לוח השיש לכל בית, בעיקר אם אתם מתכננים מטבח בעל מראה לא סטנדרטי. תצטרכו למעשה להתאים את העיצוב של המטבח שלכם אל הסלע ולא ההיפך. בנוסף, הגרניט איננו חומר גמיש, ולכן לצד החוזק שלו ויכולת העמידה בלחצים, הוא עדיין פגיעה לשברים. השוני בין החתיכות של הסלע הטבעי יוצר מצד אחד מראה ייחודי לכל מטבח, אך מצד שני המראה הייחודי של כל חתיכה מקשה על הצרכן לדעת בוודאות איך ייראה המטבח שלו.

    חשוב לרכוש סלע גרניט מספק אמין ואיכותי

    אין זה משנה איזה אבן תבחרו למטבח ולשיש שלכם, חשוב מאוד שהספק שתרכשו אותו ממנה יהיה אמין, איכותי וזמין. יש הבדל עצום בסלעים השונים, אשר אדם לא מנוסה עשוי שלא להבחין בו עד שהשיש שרכש יעבור תהליך בלאי והרס מהיר. ההבדלים כוללים שינוי בכמות החומר הטבעי לעומת הפולימריים הסינטטיים בסלע הנבחר, מכירה של לוחות סלע עם פגמים מובנים, והתקנה לא איכותית ויעילה. התוצאה של חיסכון בתווך הקצר עשויה להיות פעמים רבות צורך בשיפוץ מקיף של המטבח והחלפה של כלל השיש. לכן, הקפידו לרכוש שיש גרניט למטבח רק מספק אשר אתם סומכים עליו במאת האחוזים.

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    פורצלן למטבח –  מה היתרונות שלו לעומת חומרים אחרים?

    פורצלן למטבח – מה היתרונות שלו לעומת חומרים אחרים?

    פורצלן למטבח – בכל הנודע למשטחי מטבח, קיים מגוון רחב ביותר של חומרי גלם זמינים בשוק חלקם ותיקים וחלקם חדשים יחסית, ממשטחי שיש וגרניט טבעי ועד בטון או בוצ’ר עץ. אך אין ספק כי אחד החומרים המבוקשים, המדוברים והנפוצים ביותר של ימינו הוא גרניט פורצלן למטבח. מהו פורצלן ומה מיוחד בו? גרניט פורצלן, שלא כמו […]

    שיש מטבח איטלקי: למה לבחור באבן איטלקית?

    שיש מטבח איטלקי: למה לבחור באבן איטלקית?

    שיש מטבח איטלקי נחשב במשך שנים רבות להתגלמות היוקרה והעידון בחללי מגורים ומסחר ברחבי העולם. הוא ידוע ביופי הטהור שלו ובאיכות הגבוהה שלו ומבוקש על ידי אדריכלים, מעצבים ובעלי בתים. אבל למה שיש איטלקי הוא פופולרי כל כך? מה היתרונות שלו והאם הוא מצדיק את המחיר? שיש מטבח איטלקי הוא פופולרי מסיבות שונות איכות ואסתטיקה […]

    שיש עמיד למטבח – המומחיות שלנו

    שיש עמיד למטבח – המומחיות שלנו

    שיש עמיד למטבח חברת שיש רבינסקי מתמחה במוצרי שיש למטבח, עם הדגמים המשובחים והאיכותיים ביותר מרחבי העולם. בתור מומחים לשיש, אנחנו מקפידים להתמחות בכל היבטי השיש החל מההרכב הגיאולוגי שלו ועד ליישום שלו במטבחים, בתור משטחי עבודה, חיפוי קיר, ריצוף ואפילו שולחנות שיש. אז מה זה אומר – להיות מומחים לשיש מטבחים? מומחים לשיש עמיד […]

    דילוג לתוכן