איתור נזילות מתחת לריצוף שיש





    איתור נזילות מתחת לריצוף שיש

    אם מתרחשת נזילה בביתכם, או אפילו אם רק עולה בליבכם החשד בכך – חשוב לא להתעכב ולהזמין במהירות המירבית שירות לאיתור נזילות, וזאת על מנת לצמצם את נזקי הרטיבות ככל הניתן. המהירות חשובה שבעתיים במידה וקיים ריצוף יקר ערך בדירה, כמו למשל ריצוף שיש, העלול להיפגע כתוצאה מנזילה ורטיבות לא מטופלת. במידה ועולה בכם החשש שיצטרכו לשבור ולהרוס את הריצוף כדי למצוא נזילה שאולי בכלל לא קיימת – הרשו לנו להרגיע אתכם. בימינו מאתרי נזילות מקצועיים מסוגלים, בעזרת הכלים הטכנולוגיים שבידיהם, לבצע איתור נזילות מתחת לשיש בקלות, יעילות ומבלי לפגוע כלל בריצוף שלכם. כיצד? נסביר לכם עכשיו.

    כך מאתרים נזילות מבלי לפגוע בריצוף

    ריצוף שיש הינו ריצוף איכותי במיוחד, המעניק לדירה שלכם מראה יוקרתי ומחירו בהתאם. על כן חשוב שלא להשתהות באיתור ותיקון הבעיה בכל מקרה של חשד לנזילה, כגון: חשבון מים גבוה ללא סיבה, אובדן ברק , סמני רטיבות , “טלבזיות” כתמי רטיבות, התפוררות של טיח וצבע מהקירות ועוד.

    • כאשר אתם מזמינים מאתר נזילות, חשוב לוודא כי הוא עובד בשיטה של איתור נזילות ללא הרס. בדיקה זו מאפשרת לאתר את הנזילה ללא צורך בשבירת ריצוף או קירות, והיא מתבצעת לרוב באמצעים הבאים:
      איתור נזילות במצלמה תרמית – באמצעות הטכנולוגיה העומדת מאחורי המצלמה התרמית, ניתן לצלם את מצב הצנרת ללא צורך במגע ישיר איתה ולאתר את מוקד הנזילה באמצעות מפת החום שניתן להפיק ממנה. זהו כלי המהווה פתרון מצוין לאיתור תשתיות הבית וזיהוי מצבן, מבלי לפגוע ברצפת השיש ומבלי לגרום נזק.
    • איתור נזילות באמצעות גז – שיטה נוספת המאפשרת לאתר נזילה סמויה היא באמצעות החדרת גז ירוק ובלתי רעיל אל תוך הצנרת, על ידי מאתר מקצועי ומוסמך. בעזרת חיישן מיוחד הנמצא ברשותו, יכול המאתר לזהות מהיכן הגז דולף מן הצנרת ולהבין מהו מוקד הכשל – שוב, ללא פגיעה בריצוף השיש ובאופן שלא גורם להרס ולנזק.
    • מצלמת סיב אופטי – זוהי מצלמה זעירה במיוחד, שניתן להחדיר אל תוך הצנרת מבלי לגרום לנזק לריצוף, ולקבל תמונת מצב ברורה המאפשרת לבחון את מצב הצנרת, לבדוק האם קיימת בה נזילה ומהיכן, ולזהות את הכשלים הקיימים במערכת הצינורות בביתכם.
    • חומרי איטום – כדי להגן ולשמר את יופיו של ריצוף שיש, יישום חומר איטום איכותי חיוני. חומרי איטום לריצוף שיש משמשים כמחסום, חודרים למשטח האבן ויוצרים שכבת הגנה המונעת ספיגת נוזלים ומפחיתה את הסיכון להכתמה. בנוסף, חומרי איטום יכולים לעזור למזער את ההשפעות של תחריט ושריטות, ולשפר את העמידות ואורך החיים של ריצוף שיש

     

    איתרתם ותיקנתם את הנזילה? זה עדיין לא סוף הסיפור

    לאחר איתור ותיקון הנזילה חשוב לוודא שרמת הרטיבות במצע התת רצפתי עומדת בתקן באמצעות בדיקת מעבדה מוסמכת לאיתור תכולת רטיבות, וזאת כדי למנוע הופעת כתמי רטיבות בריצוף.

    לסיכום

    אם יש לכם ריצוף שיש יוקרתי ואלגנטי בבית – שמרו עליו כמו שצריך ואל תאפשרו לנזילות להרוס אותו. אם אתם מבחינים בבעיה כלשהי העלולה לעלות חשד לנזילה – הזמינו שירות לאיתור נזילות ללא שיהוי, וכך תוכלו לצמצם משמעותית את מידת הנזק לריצוף השיש בביתכם.

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח צריכים להיות פונקציונליים ועמידים – אך גם מעוצבים בסגנון הנכון. שיש, גרניט, זכוכית מורנו, קוורץ ופורצלן כולן אפשרויות ראויות, אך אין ספק כי הן גם הופכות את הבחירה הנכונה לאתגר: עיצוב מטבחים נכון הוא איזון בין מה שנראה טוב למה שעובד טוב ולכן כדאי להכיר את חומרי הגלם לפני שאתם בוחרים. […]

    משטחי שיש איכותיים – מגוון שימושים וחומרי גלם

    משטחי שיש איכותיים – מגוון שימושים וחומרי גלם

    משטחי שיש איכותיים – בישראל, הכינוי “משטח שיש” מתייחס לשורה ארוכה של חומרי גלם, המשמשים ליצירת משטחי עבודה – בעיקר במטבח. עם זאת, אפשר לראות משטחי שיש מרהיבים ביופיים, פונקציונליים ועמידים גם בתפקיד דלפקי קבלה במגוון מבני ציבור ומסחר, בתור חיפוי לשולחנות מפוארים ויוקרתיים, אי למטבח, או אזור טיפוח בחדרי רחצה, לצד שלל פרויקטים יוקרתיים […]

    כיור שוקת יוקרתי – כיור שיש בקונספט עיצובי מיוחד

    כיור שוקת יוקרתי – כיור שיש בקונספט עיצובי מיוחד

    כיור שוקת יוקרתי עיצוב כיור שוקת הוא כיור מלבני רחב, יחסית ארוך ופחות עמוק לעומת כיורים אחרים. הוא קצת מזכיר שוקת שממנה שותים בעלי חיים ולכן השם המיוחד שלו. נוסף על מראה המיוחד שלו, כיור שוקת מגיע בדרך כלל גם עם מערכת ניקוז נסתרת, שמעניקה לו מעט מסתורין ומעצימה את היופי שלו. העיצוב המיוחד מחבר […]

    דילוג לתוכן