גרניט – כל מה שחשוב לדעת לפני רכישה





    גרניט – כל מה שחשוב לדעת לפני רכישה

    אחת ההחלטות החשובות והמורכבות שיש לקבל כאשר מעצבים ומתכננים את הבית והמטבח, היא בחירת שיש למטבח. שכן, מדובר על משטח בולט, מסיבי ובעל נוכחות, המשפיע על כל יתר האלמנטים העיצוביים בחלל. כמו כן, זהו משטח העבודה המרכזי, בו נעשה שימוש שוטף בתדירות גבוהה, כך שהוא חייב להיות כמה שיותר פרקטי, עמיד ונוח ולענות על כל הצרכים הספציפיים שלכם. כיום, ישנו מבחר עצום של משטחי גרניט למטבח איכותיים ויפים, המקלים מאוד את קבלת ההחלטה. עם זאת, לפני שאתם רוכשים גרניט למטבח, חשוב שתדעו אילו תכונות ייחודיות ויתרונות בולטים יש לו, מהן הדרכים האפקטיביות לשמור על משטח גרניט לאורך זמן ועוד.

    היתרונות העיקריים של הגרניט

    גרניט היא אבן טבעית חזקה, עמידה וקשה, בעלת קשת רחבה של גווני צבע אותנטיים ויפים. התכונות הנפלאות של הגרניט הופכים כל משטח שיש גרניט ליוקרתי, ייחודי ומבוקש בכל מטבח. משטחי גרניט למטבח הם עמידים במיוחד לטמפרטורות חום גבוהות, אש, שריטות, נוזלים וכתמים ולכן שומרים על האיכות והחוזק שלהם במשך שנים רבות. לאור היותם קשים וצפופים במיוחד, ניתן לחתוך מוצרי מזון ישירות על משטחי גרניט בלי להניח קרש חיתוך, לשים עליהם כלים חדים, סירים חמים ועוד. שיש למטבח מסוג גרניט טבעי מקנה לכם סביבת עבודה נעימה ובטוחה ומראה אסתטי, מרשים ויוקרתי.

    דגשים חשובים בבחירת משטח גרניט

    גודל, עובי ומשקל המשטח

    בשוק אפשר למצוא מבחר גדול של משטחי גרניט, המגיעים בכל מיני מידות, צורות ודגמים שונים. בעת בחירת גרניט למטבח, יש להביא בחשבון את הגודל והמשקל של המשטח, על מנת לאפשר הובלה והתקנה בצורה מהירה ופשוטה. שכן, אם לא ניתן להכניס את המשטח כולו יהיה צורך לחתוך ולהרכיב אותו במקום וזה עלול לפגוע באחידות וביופי שלו. כמו כן, יש לוודא שגודל משטח הגרניט ישתלב בצורה נכונה וטובה עם הכיור, הכיריים ושאר האלמנטים במטבח ולא יחסום את המרחב של החדר.

    צבעים ומרקמים

    שיש למטבח גרניט ניתן לרכוש בשלל גוונים יפים, בצבעים בהירים או כהים, כאשר יש אפשרות ללטש את הגרניט ולהקנות למשטח מראה מבריק. אחד היתרונות העיקריים של משטחי גרניט הוא שכל משטח הוא מקורי ואין משטח אחר שדומה לו וניתן להגשים את כל החלומות העיצוביים שלכם.

    תחזוקה וניקיון שוטפים

    כדי לנקות כל משטח גרניט, חשוב להשתמש רק בחומרים המתאימים, בחומרי הברקה ייעודיים ולמרוח חומר הגנה המונע ספיחת נוזלים, כתמים, צבעים, לחות ועוד. בנוסף, חשוב לא להשתמש בחומרי ניקוי חזקים דוגמת אקונומיקה וחול, שכן הם מורידים את שכבת ההגנה ופוגעים באבן גרניט הטבעית. חשוב לציין, כי הקפדה על שיטות התחזוקה וחומרי הניקיון המתאימים באופן רציף, ישמרו על איכות המשטח, הברק והיופי לאורך זמן.

     

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי הוא שם דבר, ביטוי נרדף ליוקרה ואיכות. כיום אפשר למצוא שיש איטלקי גרניט פורצלן ברמה גבוהה, המגיע מיצרנים איטלקיים נפלאים ומציג את האיכויות המכניות והעיצוביות – כמו שרק האיטלקים יודעים. הסיבות לבחור שיש איטלקי גרניט פורצלן פריטי עיצוב איטלקיים ידועים מאז ומעולם ברמה גבוהה של סגנון ואיכות גם שיש גרניט פורצלן מאיטליה הוא […]

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים הם פריט ריהוט מיוחד במינו, מלא אלגנטיות ויופי, שמביא איתו את הנצחיות של השיש והסגנון הקלאסי המלכותי. שיש ידוע בתור חומר גלם טבעי שנוצר בתהליכים אינטנסיביים, לחצים וטמפרטורות גבוהות לשנים ארוכות. כל אלה יוצרים בשיש עורקים ייחודים, שלל צבעים ודוגמאות שמתקיימות בכל פיסת שיש והופכות כל שולחן ליחיד ומיוחד. היתרונות של שולחנות […]

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח צריכים להיות פונקציונליים ועמידים – אך גם מעוצבים בסגנון הנכון. שיש, גרניט, זכוכית מורנו, קוורץ ופורצלן כולן אפשרויות ראויות, אך אין ספק כי הן גם הופכות את הבחירה הנכונה לאתגר: עיצוב מטבחים נכון הוא איזון בין מה שנראה טוב למה שעובד טוב ולכן כדאי להכיר את חומרי הגלם לפני שאתם בוחרים. […]

    דילוג לתוכן