גרניט פורצלן דמוי שיש





    גרניט פורצלן דמוי שיש

    מרביתנו גדלנו על הסרטים בהם נערכו נשפים בארמונות מפוארים, בעלי מרצפות עשויות משיש יוקרתי ומבהיק. למעשה, שם מתעצבת ההגדרה-תשובה שלנו לשאלה מהו בית יוקרתי וכיצד הוא בדיוק צריך להיראות. לכן, כל שנות בגרותנו אנחנו שואפים לאותו ריצוף מעוצב העשוי משיש מבריק כמראה. אולם בניגוד לשיש הטבעי המתאים בעיקר לארמונות שבהם לא מתנהלים חיי יומיום, לגרניט פורצלן דמוי שיש ישנם לא מעט יתרונות כשהוא מרצף את הבתים שלנו, בהם מתנהלים חיים אמיתיים, יום-יום ושעה-שעה!

    מהו גרניט פורצלן דמוי שיש?

    גרניט פורצלן הינו חומר תעשייתי, שמשלב את יופיים של אריחי פורצלן (השייכים למשפחת הקרמיקה) וחוזקו של סלע גרניט (שחם). יתרונו הגדול של גרניט פורצלן דמוי שיש למטבח (או, למעשה, לכל חדר בבית) הוא ביכולתו לדמות אריחים העשויים שיש טרוורטין או אריחי שיש קררה, ללא החסרונות של השיש הטבעי, אבל עם היתרונות של גרניט פורצלן – חוזק ועמידות. למרות, שלכאורה, אין מקום טוב יותר לשילוב החומר מאשר אריחי גרניט פורצלן למטבח, עמידותו וכושר הספיגה שלו הופכים את גרניט פורצלן דמוי שיש למתאים לשילוב בכל חדר בבית שבו רוצים להשיג תחושה יוקרתית, ובכל זאת, ליהנות מהיתרונות הפרקטיים של השימוש בחומר העמיד בהרבה יותר – גרניט פורצלן.

    כיצד מומלץ לנקות אריחי גרניט פורצלן דמוי שיש?

    ראשית, ברור כי רצוי לקנות את האריחים רק במקום מהימן ומנוסה, כדוגמת שיש רבינסקי שבו, לא רק שיש מבחר סוגי שיש בדוגמאות שונות, אלא גם תוכלו ליהנות מעזרתם של אנשים מקצוע מנוסים ומסורים, שיסייעו לכם לבחור את האריחים המתאימים ביותר לאווירה שאותה אתם רוצים לשוות לביתכם. מכאן, בכדי לוודא שהאריחים המבריקים והאיכותיים שלכם לא ייפגעו או שמראם היוקרתי לא ייפגם, תצטרכו להקפיד על תחזוקה שוטפת שאינה פוגעת באריחים. כלומר, טאטוא קבוע של רצפת גרניט פורצלן דמוי שיש במטאטא רך (ולא במטאטא בעל זיפים נוקשים ושורטים) ועל שטיפה בחומרים הייעודיים המתאימים לרצפות מסוג זה.

    אזהרה הנוגעת לניקוי אריחי גרניט פורצלן דמוי שיש

    ראוי להדגיש, כי חומרי שטיפת הרצפות חייבים להיות מותאמים לרצפות גרניט פורצלן, וזאת, בכדי שלא יזיקו לשכבת ההגנה של האריחים. יתרה מכך, חשוב גם לציין, כי חומרי הניקוי הרגילים שמכילים ווקס ונמצאים על מדפי המרכולים, מרביתם אינם מתאימים לתחזוקת רצפות גרניט פורצלן דמוי שיש, ולכן, הם עלולים ליצור שכבה שומנית על האריחים, שכבה, שבה יוטבעו סימני עקבות הרגליים ואותן “מריחות” אשר יוצרים סמרטוטי הרצפה.

    טיפ אחרון, לסיום:

    זוכרים את ציון עניין חשיבות מקום קניית האריחים?
    ובכן, מקום מהימן לא יסתפק אך ורק במכירת האריחים, אלא אף יעמוד לרשותכם בכל הנוגע לייעוץ בענייני התחזוקה השוטפת (תרתי משמע) וניקיון האריחים שרכשתם!

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח צריכים להיות פונקציונליים ועמידים – אך גם מעוצבים בסגנון הנכון. שיש, גרניט, זכוכית מורנו, קוורץ ופורצלן כולן אפשרויות ראויות, אך אין ספק כי הן גם הופכות את הבחירה הנכונה לאתגר: עיצוב מטבחים נכון הוא איזון בין מה שנראה טוב למה שעובד טוב ולכן כדאי להכיר את חומרי הגלם לפני שאתם בוחרים. […]

    משטחי שיש איכותיים – מגוון שימושים וחומרי גלם

    משטחי שיש איכותיים – מגוון שימושים וחומרי גלם

    משטחי שיש איכותיים – בישראל, הכינוי “משטח שיש” מתייחס לשורה ארוכה של חומרי גלם, המשמשים ליצירת משטחי עבודה – בעיקר במטבח. עם זאת, אפשר לראות משטחי שיש מרהיבים ביופיים, פונקציונליים ועמידים גם בתפקיד דלפקי קבלה במגוון מבני ציבור ומסחר, בתור חיפוי לשולחנות מפוארים ויוקרתיים, אי למטבח, או אזור טיפוח בחדרי רחצה, לצד שלל פרויקטים יוקרתיים […]

    כיור שוקת יוקרתי – כיור שיש בקונספט עיצובי מיוחד

    כיור שוקת יוקרתי – כיור שיש בקונספט עיצובי מיוחד

    כיור שוקת יוקרתי עיצוב כיור שוקת הוא כיור מלבני רחב, יחסית ארוך ופחות עמוק לעומת כיורים אחרים. הוא קצת מזכיר שוקת שממנה שותים בעלי חיים ולכן השם המיוחד שלו. נוסף על מראה המיוחד שלו, כיור שוקת מגיע בדרך כלל גם עם מערכת ניקוז נסתרת, שמעניקה לו מעט מסתורין ומעצימה את היופי שלו. העיצוב המיוחד מחבר […]

    דילוג לתוכן