האם משטחי קוורץ הם הפתרון המושלם למטבח שלכם?





    האם משטחי קוורץ הם הפתרון המושלם למטבח שלכם?

    בחירת חומר הגלם למשטחי המטבח היא בעלת חשיבות רבה

    כאשר אנחנו מעצבים מטבח, אחד מהדברים הראשונים שחשוב שנשקיע בהם מחשבה הוא בחירת חומר הגלם. הסיבה לכך היא, שלחומר הגלם הנבחר אפקט עצום על המראה של המטבח, ועל השימוש בו. משטחים מחומרים שונים למטבח יכולים להפוך את חווית העבודה לשונה לחלוטין, ואפילו לחייב התאמות ושינויים בהתאם לסוג החומר ולאופן החיתוך. ההבדלים בין החומרים השונים נוגעים לצורת הניקיון והתחזוקה של המשטחים, למשקל שלהם, גמישות החומר, והעמידות בפני נזקים ומכות. אחד מהחומרים המבוקשים ביותר כיום למטבחים הוא משטח מקוורץ.

    מהם היתרונות של משטח קוורץ למטבח ?

    משטחים מקוורץ נוצרים בתהליך יחסית חדשני, במהלכו משולבת האבן הטבעית עם מספר פולימריים פלסטיקים. השילוב בין החומר הטבעי לסינטטי הוא בעל יתרונות רבים, ומעניק למשטחים תכונות מבוקשות ומגוונות. היתרונות של משטחי קוורץ למטבח כוללים בין השאר:

    • היגיינה: משטחי קוורץ למטבח הם כמעט חסרי נקבוביות. הנקבוביות במשטחים מחומרים אחרים, יכולים להקשות על ניקיון המטבח, ויכולות להיות מקום מסתור אידיאלי לחיידקים ומזהמים שונים. לכן, משטח קוורץ למטבח הוא קל בהרבה לניקיון, והמבנה הטבעי שלו עוזר במניעת התרבות חיידקים.

    • צורה: מאחר והחומר הטבעי משולב עם פולימריים סינטטיים, ניתן לשחק ולשנות את צורת המשטח. כך, תוכלו לרכוש משטח המתאים באופן מושלם לחלל המטבח שלכם.
    • תכונות החומר: משטחי קוורץ למטבח הם גמישים מאוד, אך חזקים ביותר. הקוורץ הוא אחד מהמינרלים החזקים ביותר בטבע, ולכן משטח ממנו יהיה עמיד מאוד למכות ולסדקים. בנוסף, החומר עצמו לאחר השילוב עם הפולימריים הסינטטיים הוא גמיש ביותר, מה שעוזר בהתקנה שלו, וכן מונע באופן חלקי שברים כתוצאה מהפעלת לחץ על המשטח.
    • מראה: שיש למטבחים הוא בעל מראה ייחודי, והשפעה ענקית על עיצוב פנים של החלל. בחירה במשטח קוורץ תיתן למטבח שלכם מראה טבעי ומזמין, ותהפוך את עבודת הבישול למהנה, קלה ונעימה.

    חשוב לרכוש חומר מאיכות מעולה

    כאשר אנחנו בוחרים לרכוש שיש למטבח, חשוב מאוד להשקיע ולבחור במוצר איכותי. החלפה של שיש למטבח היא עבודה יקרה וקשה, ולכן כדאי מאוד שהשיש ישרת אותנו שנים רבות קדימה. אם נרכוש מוצר באיכות ירודה, אשר עלול להישבר, להיסדק או לשנות צבע תוך זמן קצר, אולי נחסוך בתווך הזמן המידי, אך נסתכן בתקלות אשר יחייבו עבודת שיפוץ יקרה בהמשך. לכן, חשוב מאוד לרכוש חומר מאיכות מעולה, ולהבטיח לכם את כלל היתרונות של משטחי קוורץ. בחירה בחומר איכותי גם תקל עלינו את העבודה במטבח, מאחר וניקוי השיש וסילוק כתמים יתבצע בצורה יעילה יותר, כמעט בלי צורך בשטיפה במים חמים ובסבון להסרת כתמים ומזהמים שונים לאחר הבישול. חשוב לרכוש את השיש שלכם מחברה המתמחה בתחום, וכך תוכלו להבטיח לכם מוצר איכותי ומושלם.

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    כיור שוקת יוקרתי – כיור שיש בקונספט עיצובי מיוחד

    כיור שוקת יוקרתי – כיור שיש בקונספט עיצובי מיוחד

    כיור שוקת יוקרתי עיצוב כיור שוקת הוא כיור מלבני רחב, יחסית ארוך ופחות עמוק לעומת כיורים אחרים. הוא קצת מזכיר שוקת שממנה שותים בעלי חיים ולכן השם המיוחד שלו. נוסף על מראה המיוחד שלו, כיור שוקת מגיע בדרך כלל גם עם מערכת ניקוז נסתרת, שמעניקה לו מעט מסתורין ומעצימה את היופי שלו. העיצוב המיוחד מחבר […]

    אריחי גרניט פורצלן – יתרונות והתאמות

    אריחי גרניט פורצלן – יתרונות והתאמות

    אריחי גרניט פורצלן גרניט שייכים למשפחת הקרמיקה בהיותם מיוצרים בידי אדם, בתהליכים דומים לייצור קרמיקה. אלא שהם מיוצרים בתוספת חומרי גלם המעניקים להם עמידות וחוזק המאפיינים את אבן הגרניט ומכאן גם קיבלו את שמם. משטחי גרניט פורצלן משמשים בתור משטחי שיש למטבחים, משטחי כיור לחדרי רחצה ואף לייצור מרצפות, חיפויי קירות ועוד. מגוון העיצובים והגימורים […]

    כיור שיש מובנה סוגים מתאימים

    כיור שיש מובנה סוגים מתאימים

    כיור שיש מובנה, נקרא גם כיור אינטגרלי או משולב, בנוי כחלק בלתי נפרד ממשטח העבודה של המטבח או בחדר הרחצה. הוא עשוי מאותו חומר גלם וכך הוא למעשה יוצר המשכיות מלאה בין הכיור לבין המשטח מסביבו. למשל אם יש לכם משטח עבודה מקוורץ במטבח, אז גם הכיור יהיה עשוי קוורץ ואף עשוי מאותה פלטה של […]

    דילוג לתוכן