למה דווקא שיש שחור?





    למה דווקא שיש שחור?

    שיש שחור למטבח או לחדר האמבטיה הוא אחד האלמנטים הבולטים בסגנונות עיצוב הפנים של השנים האחרונות. בעבר נדיר היה למצוא שיש שחור למטבח ובכלל לא הייתה אפשרות להשוות בין שיש שחור עורקים לבין שיש שחור מט או שיש שחור לבן, אך כיום זו דרישה נפוצה שמשותפת גם לבעלי בתים פרטיים וגם למעצבי פנים שזה המקצוע שלהם.

     

    אחרי ההקדמה לעיל, צריך לזכור כי שיש שחור למטבח או שירותים מעוצבים עם חומרי גלם כאלה זוכים להצלחה מכמה סיבות מרכזיות. קודם כל, שיש שחור למטבח מאוד מתאים לסגנון העיצוב המודרני: זהו סגנון עיצוב שנשען מטבעו על קווים נקיים, סולידיים ואלגנטיים ובו מעדיפים את הפונקציונאליות על פני הדקורציה. אם בוחרים שיש שחור עורקים בצורה נכונה, אפשר להשתמש בו על מנת לשדרג את המטבח ועדיין לשמור על חלל הפנים כמקום שבו נעים לבשל, לטגן ולאפות בלי לדאוג מהצטברות לכלוך וכתמים על משטחי העבודה.

    שנית, שיש שחור מט או שיש שחור לבן הם בדיוק מה שבעלי בתים צריכים כדי לשדרג את הנכס שלהם. החלפה של השיש מספיקה על מנת לשנות את האווירה בתוך הבית ב-180 מעלות וללא שום צורך בהשקעה כספית גבוהה. בהקשר הזה, הסוד הוא לתת עדיפות לדגמים איכותיים של שיש שחור לבן או כל סוג אחר של שיש שמיוצר על ידי החברות המובילות.

    טיפים לבחירת שיש שחור למטבח או שירותים מעוצבים

    על אף כל האמור, קיימים עדיין הבדלים מסוימים בין האופן שבו בוחרים שיש שחור למטבח או שירותים מעוצבים. קודם כל, במטבח של הבית בוחרים את השיש לפי הצרכים הפרקטיים והמקום פנוי. בחדרים כאלה, השאיפה היא להגיע למצב שבו יש על משטחי העבודה מספיק מקום גם לסכו”ם ולמכשירי החשמל וגם לפעולות שגרתיות כמו חיתוך ירקות, טחינת מזון וכן הלאה.

    לשם השוואה, בשירותים ובחדרי מקלחת מעוצבים מציבים את העניין של היגיינה בראש סדר העדיפויות. הנושא הפרקטי פחות דרמטי בשירותים מעוצבים ואפשר להשיג אותו גם עם שיש שחור עורקים וגם עם שיש שחור מט או שיש שחור לבן מיוחד יותר. מנגד, בשביל לשמור על היגיינה צריך לבדוק דווקא את המפרט המלא של השיש ואת היכולת שלו להישאר עמיד בפני שחיקה גם לאחר חשיפה ממושכת למים ולחומרי ניקיון.

    בחירה נכונה של שיש שחור לא אמורה לבוא על חשבון התקנה מקצועית. אם רוצים ליהנות מהשיש למשך זמן רב, צריך לדאוג שמי שיתקין אותו יהיה איש מקצוע עם ניסיון. בנוסף, רצוי לדרוש תקופת אחריות ארוכה ככל האפשר הן על השיש עצמו והן על ההתקנה של שיש לפי מידות ותכנון מוקדם.

    סיכום: כל היתרונות בשיש אחד

    התחום של שיש עובר הרבה שינויים בשנים האחרונות בגלל דרישות חדשות של הלקוחות שלא היו קיימות בעבר. בתוך הדרישות האלה, אפשר בעיקר לראות את היתרונות של שיש שחור שמשווק ומותקן על ידי חברת רבינסקי. בעזרת שיש רבינסקי בע”מ אפשר לשנות את כל המאפיינים של חלל הפנים במטבח או בתאי השירותים והמקלחת, אבל בלי להתפשר על היגיינה ואסתטיקה ובלי חריגה תקציב.

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי הוא שם דבר, ביטוי נרדף ליוקרה ואיכות. כיום אפשר למצוא שיש איטלקי גרניט פורצלן ברמה גבוהה, המגיע מיצרנים איטלקיים נפלאים ומציג את האיכויות המכניות והעיצוביות – כמו שרק האיטלקים יודעים. הסיבות לבחור שיש איטלקי גרניט פורצלן פריטי עיצוב איטלקיים ידועים מאז ומעולם ברמה גבוהה של סגנון ואיכות גם שיש גרניט פורצלן מאיטליה הוא […]

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים הם פריט ריהוט מיוחד במינו, מלא אלגנטיות ויופי, שמביא איתו את הנצחיות של השיש והסגנון הקלאסי המלכותי. שיש ידוע בתור חומר גלם טבעי שנוצר בתהליכים אינטנסיביים, לחצים וטמפרטורות גבוהות לשנים ארוכות. כל אלה יוצרים בשיש עורקים ייחודים, שלל צבעים ודוגמאות שמתקיימות בכל פיסת שיש והופכות כל שולחן ליחיד ומיוחד. היתרונות של שולחנות […]

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח צריכים להיות פונקציונליים ועמידים – אך גם מעוצבים בסגנון הנכון. שיש, גרניט, זכוכית מורנו, קוורץ ופורצלן כולן אפשרויות ראויות, אך אין ספק כי הן גם הופכות את הבחירה הנכונה לאתגר: עיצוב מטבחים נכון הוא איזון בין מה שנראה טוב למה שעובד טוב ולכן כדאי להכיר את חומרי הגלם לפני שאתם בוחרים. […]

    דילוג לתוכן