למה כדאי לכם להשקיע במטבח איכותי לבית שלכם?





    למה כדאי לכם להשקיע במטבח איכותי לבית שלכם?

    מבין חדרי הבית, המטבח הוא אולי החשוב ביותר. החלל אליו מתרכזים כל בני הבית, המקום בו מכינים ארוחות ומתעסקים במכנה המשותף לכולם – אוכל. על כן השקעה במטבח היא עניין משמעותי מאוד. במאמר הבא נסביר מדוע מומלץ להשקיע במטבח איכותי ופונקציונלי לבית, ומה חשוב לדעת על כך.

    מדוע בחירת שיש הוא פרמטר חשוב?

    שיש הוא חומר שנמצא בשימוש במטבחים מאז המאה ה-19. שיש היא אבן טבעית שמגיעה במגוון דגמים, איכויות וצבעים שונים. כיום ישנם סוגים רבים של שיש הקיימים בשוק כמו גרניט פורצלן, קוורץ, קיסר, ועוד.

    המשטח הפופולרי ביותר כיום הוא גרניט פורצלן, זאת בשל יופיו הטבעי ועמידותו ובגלל המשטח הבלתי נקבובי שלו שניתן לנקות בקלות. היופי הטבעי של השיש הופך אותו למושלם עבור המטבח שלכם. אין להקל ראש בעת בחירת שיש למבטח מכיוון שמלבד העיצוב הוא צריך להיות נוח לשימוש, קל לניקוי וכמובן עמיד כך שישמש אתכם לאורך זמן.

    לא כל מטבח הוא “מטבח ברמת גימור גבוהה”

    ההגדרה של מטבח ברמה גבוהה היא עניין יחסית מעורפל. אין מבקר מטבחים מטעם המדינה שעושה סיבוב בכל מטבח ביתי ונותן לו דירוג הכולל כוכבים. יחד עם זאת יש מטבחים ויש מטבחים ברמת גימור גבוהה, וקל לעשות את האבחנה בין חללי מטבח איכותיים ומושקעים לסתם עוד מטבח.

    בשביל להגיע לרמה גבוהה של מטבח צריך להתחיל כמובן בחשוב מכל: תכנון מטבח קפדני ומפורט. תכנון זה ייגע בכל הנקודות החשובות להצלחה של מטבח: קלות תנועה במרחב, אחסון, טכנולוגיה, נוחות משתמש וכמובן עיצוב. כמובן שאף נקודה לא תקופח, ובכל היבט תיבחר האפשרות המתאימה והאיכותית ביותר.

    בין סימני ההיכר של מטבח מעוצב לעילא ניתן לשים לב לרמת גימור גבוהה, שימוש בפריטים ייחודים שלא ניתן לראות בכל מטבח שגרתי (למשל אי למטבח, ארונות ש”מחביאים” ציוד טכנולוגי וכו’), וירידה עד לכל הפרטים הקטנים שמאפיינים עיצוב מטבח איכותי באמת.

    מה חשוב לדעת על מטבח ברמה גבוהה?

    כמובן שהגעה למטבח האידיאלי היא לא עניין כזה פשוט, והיא מצריכה השקעה של המשאבים הנדרשים: זמן, כסף, מאמץ משותף של בעלי מקצוע ועוד. זהו אולי העניין הכי חשוב שיש לדעת על מטבח איכותי: יש לכך עלויות מסוימות שכדאי להתכונן אליהן מראש.

    שנית, בשביל להגיע למטבח מדוגם על מלא, חשוב להעסיק למשימה מעצב פנים שהתמחותו היא עיצוב מטבחים. לא כל אחד יודע איך לאבזר ולתכנן את המטבח כך שימצה את מלוא הפוטנציאל ועל כן כדאי להיעזר מבעוד מועד בבעל מקצוע מתאים למשימה, אשר יש לו את ההבנה הנדרשת וסט הכלים בשביל להצליח בה.

    דבר נוסף שיש לזכור בראש הוא שלא כל המטבחים המעולים אחידים בחזותם ובתכולתם. לסוג העלית של המטבחים יש מגוון דרכים ואפשרויות. ישנם בתים בהם עדיף לתכנן מטבח כפרי עם נוכחות בולטת של עץ, כלים עם מראה עתיק וזיקה ללוק פסטורלי. אחרים ייטו לארגן לעצמם מטבח אלגנטי ומודרני מאובזר במיטב הטכנולוגיה החדישה. וכמובן יש עוד הרבה אופציות בתווך.

     

    כל כך הרבה יתרונות למטבח אחד

    מטבח ברמה גבוהה מספק לבעליו שפע של יתרונות. היתרון הראשון אולי הוא חוויה עיצובית עוצרת נשימה בכל פעם שנכנסים מחדש למטבח. אם אתם מאלה שמבקרים הרבה במטבח (פחות או יותר כולנו) אז מדובר בעניין פשוט מעולה. נוסף על כך, מטבח איכותי מאפשר להגיע למקסימום בבישולים יחד עם שיא בנוחות המשתמש. הוא מאפשר זמן איכות משפחתי שאין שני לו, מגע עם טכנולוגיה חדישה ונוחה, ועוד שלל דברים כיפיים.

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי הוא שם דבר, ביטוי נרדף ליוקרה ואיכות. כיום אפשר למצוא שיש איטלקי גרניט פורצלן ברמה גבוהה, המגיע מיצרנים איטלקיים נפלאים ומציג את האיכויות המכניות והעיצוביות – כמו שרק האיטלקים יודעים. הסיבות לבחור שיש איטלקי גרניט פורצלן פריטי עיצוב איטלקיים ידועים מאז ומעולם ברמה גבוהה של סגנון ואיכות גם שיש גרניט פורצלן מאיטליה הוא […]

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים הם פריט ריהוט מיוחד במינו, מלא אלגנטיות ויופי, שמביא איתו את הנצחיות של השיש והסגנון הקלאסי המלכותי. שיש ידוע בתור חומר גלם טבעי שנוצר בתהליכים אינטנסיביים, לחצים וטמפרטורות גבוהות לשנים ארוכות. כל אלה יוצרים בשיש עורקים ייחודים, שלל צבעים ודוגמאות שמתקיימות בכל פיסת שיש והופכות כל שולחן ליחיד ומיוחד. היתרונות של שולחנות […]

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח צריכים להיות פונקציונליים ועמידים – אך גם מעוצבים בסגנון הנכון. שיש, גרניט, זכוכית מורנו, קוורץ ופורצלן כולן אפשרויות ראויות, אך אין ספק כי הן גם הופכות את הבחירה הנכונה לאתגר: עיצוב מטבחים נכון הוא איזון בין מה שנראה טוב למה שעובד טוב ולכן כדאי להכיר את חומרי הגלם לפני שאתם בוחרים. […]

    דילוג לתוכן