למה שיש גרניט כל כך נפוץ?





    למה שיש גרניט כל כך נפוץ?

    שיש גרניט הוא מהנפוצים ביותר בישראל 

    הגרניט הוא למעשה סלע טבעי, אשר עובר ליטוש וחיתוך כדי שיוכל לשמש כשיש למטבח. שיש גרניט הוא מהנפוצים ביותר בישראל, ממספר סיבות עיקריות:
    מחיר: אבן גרניט היא נפוצה ביותר, ולכן המחיר שלה איננו דומה לסלעים היקרים יותר מהם עושים שיש למטבח.
    תהליך ההכנה: חלק מהסלעים בהם עושים שימוש ליצירת שיש, לדוגמא קוורץ, דורשים תהליכי עיבוד מורכבים, ושילוב עם חומרים סינטטיים. שיש גרניט מיוצר במלואו מאבן טבעית, ולכן הוא בשימוש זמן רב יותר.
    הרגל: הרבה מהצרכנים בוחרים לפי הרגל. שיש גרניט למטבחים הוא האופציה המקובלת והמוכרת, ולכן צרכנים רבים בוחרים בו.

    מהם היתרונות והחסרונות של שיש גרניט למטבח?

    כאמור, שיש גרניט למטבח הוא מוצר פופולארי ונפוץ ביותר בכל חלקי הארץ. כאשר אנחנו שוקלים אם לבחור אבן גרניט למטבח שלנו, חשוב מאוד שנכיר את היתרונות והחסרונות של החומר. רק כך נוכל לקבל החלטה מושכלת, אשר תשלב נכון בית שאיפות עיצוביות, לתמחור כספי ונוחות שימוש. היתרונות והחסרונות של שיש גרניט למטבחים הם:

    יתרונות: שיש גרניט למטבחים הוא חומר טבעי חזק ביותר. העובדה שמדובר במינרל חזק באופן טבעי, הופכת אותו לעמיד מאוד גם למכות, וגם לשינויי טמפרטורה מהירים. המראה של הסלע הטבעי הוא בעל יתרונות עיצוביים רבים בעיני רבים, ונותן למטבח מראה טבעי וביתי.
    חסרונות: שיש גרניט הוא בעל נקבוביות, ולכן דורש ניקוי ותחזוקה על בסיס קבוע כדי שלא יישארו עליו כתמים לאחר עבודה, כולל ניקוי בעזרת מים חמים וסבון לעיתים קרובות. בנוסף, מאחר ומדובר בחומר טבעי, לעיתים אין אפשרות מלאה להתאים את לוח השיש לכל בית, בעיקר אם אתם מתכננים מטבח בעל מראה לא סטנדרטי. תצטרכו למעשה להתאים את העיצוב של המטבח שלכם אל הסלע ולא ההיפך. בנוסף, הגרניט איננו חומר גמיש, ולכן לצד החוזק שלו ויכולת העמידה בלחצים, הוא עדיין פגיעה לשברים. השוני בין החתיכות של הסלע הטבעי יוצר מצד אחד מראה ייחודי לכל מטבח, אך מצד שני המראה הייחודי של כל חתיכה מקשה על הצרכן לדעת בוודאות איך ייראה המטבח שלו.

    חשוב לרכוש סלע גרניט מספק אמין ואיכותי

    אין זה משנה איזה אבן תבחרו למטבח ולשיש שלכם, חשוב מאוד שהספק שתרכשו אותו ממנה יהיה אמין, איכותי וזמין. יש הבדל עצום בסלעים השונים, אשר אדם לא מנוסה עשוי שלא להבחין בו עד שהשיש שרכש יעבור תהליך בלאי והרס מהיר. ההבדלים כוללים שינוי בכמות החומר הטבעי לעומת הפולימריים הסינטטיים בסלע הנבחר, מכירה של לוחות סלע עם פגמים מובנים, והתקנה לא איכותית ויעילה. התוצאה של חיסכון בתווך הקצר עשויה להיות פעמים רבות צורך בשיפוץ מקיף של המטבח והחלפה של כלל השיש. לכן, הקפידו לרכוש שיש גרניט למטבח רק מספק אשר אתם סומכים עליו במאת האחוזים.

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי הוא שם דבר, ביטוי נרדף ליוקרה ואיכות. כיום אפשר למצוא שיש איטלקי גרניט פורצלן ברמה גבוהה, המגיע מיצרנים איטלקיים נפלאים ומציג את האיכויות המכניות והעיצוביות – כמו שרק האיטלקים יודעים. הסיבות לבחור שיש איטלקי גרניט פורצלן פריטי עיצוב איטלקיים ידועים מאז ומעולם ברמה גבוהה של סגנון ואיכות גם שיש גרניט פורצלן מאיטליה הוא […]

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים הם פריט ריהוט מיוחד במינו, מלא אלגנטיות ויופי, שמביא איתו את הנצחיות של השיש והסגנון הקלאסי המלכותי. שיש ידוע בתור חומר גלם טבעי שנוצר בתהליכים אינטנסיביים, לחצים וטמפרטורות גבוהות לשנים ארוכות. כל אלה יוצרים בשיש עורקים ייחודים, שלל צבעים ודוגמאות שמתקיימות בכל פיסת שיש והופכות כל שולחן ליחיד ומיוחד. היתרונות של שולחנות […]

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח צריכים להיות פונקציונליים ועמידים – אך גם מעוצבים בסגנון הנכון. שיש, גרניט, זכוכית מורנו, קוורץ ופורצלן כולן אפשרויות ראויות, אך אין ספק כי הן גם הופכות את הבחירה הנכונה לאתגר: עיצוב מטבחים נכון הוא איזון בין מה שנראה טוב למה שעובד טוב ולכן כדאי להכיר את חומרי הגלם לפני שאתם בוחרים. […]

    דילוג לתוכן