מה אנחנו יודעים על משטחי פורצלן?





    מה אנחנו יודעים על משטחי פורצלן?

    חברת רבינסקי בע”מ מתמחה בייבוא ושיווק של מוצרי שיש איכותיים. אצלנו אפשר למצוא גרניט פורצלן למטבח במחירים נוחים ולרכז את כל הדרישות תחת קורת גג אחת. בשלב הראשון, נבין מולך את הצרכים הקיימים ונבצע מדידות של המטבח עצמו. בשלב השני, נחשוף בפניך את קטלוג המוצרים המיוחד של חברת שיש רבינסקי ונצרף אותך לרשימה ארוכה של לקוחות מרוצים.

    כיום ברור שאין תחליף לאריחי גרניט פורצלן למטבח איכותי. אריחי השיש מתאימים לסגנון עיצוב מודרני או כפרי, הם עמידים לאורך זמן וקל לנקות אותם. עם אריחי גרניט פורצלן המטבח שלך יכול להשתדרג בצורה משמעותית, מה גם שערך הנכס יעלה לקראת השכרה או מכירה.

    משטחי גרניט פורצלן למטבח

    אריחי גרניט פורצלן הם סוג מיוחד של אריחי קרמיקה שבהם ניתן להשתמש גם על מנת לייצר שיש למטבח. בניגוד לקרמיקה הרגילה, גרניט פורצלן הם אריחים בעמידות גבוהה שעשויים חרסינה ומשמשים עבור ריצוף וחיפוי קירות פנימיים וחיצוניים. בגלל העמידות היחסית ומגוון העיצובים, אריחי גרניט פורצלן גם מומלצים לעיצוב של המטבח.

    על אף האמור לעיל, חשוב לזכור שהעמידות של גרניט פורצלן נקבעת לפי הרכב החומרים שמהם הם עשויים, לפי העובי ולפי תהליך השריפה. אם רוצים לשלב בתוך המטבח שיש איכות שיחזיק מעמד לאורך זמן, צריך לקנות אותו מחברה מקצועית שיודעת לבדוק את הפרמטרים הללו מראש.

    משטח גרניט פורצלן למטבח מומלץ מכמה סיבות. קודם כל, אריחי גרניט פורצלן מתאפיינים מלכתחילה בעמידות גבוהה. אלו אריחי קרמיקה שמתאימים מאוד למטבח ומציגים תכונות מעולות עבור האקלים בישראל. בכל סוגי המטבחים ניתן לשלב אריחי שיש של גרניט פורצלן ללא בעיה ותוך התאמה ספציפית למסגרת התקציב של הלקוחות.

    שנית, שיש גרניט פורצלן למטבח נראה נהדר גם לאחר שנים רבות של שימוש. זהו משטח שיש שלא נשחק בקלות, הוא מתאים עבור בתי משפחות והורים לילדים ובחלק מהמקרים הוא משולב אפילו במסעדות ובבתי מלון. כל אלו מעידים על היתרונות של שיש גרניט פורצלן לעומת האלטרנטיבות ועל הערך המוסף שלו במטבח.

    גרניט פורצלן למטבח

    הדרך היחידה ליהנות מהיתרונות של גרניט פורצלן למטבח היא לבחור אותו בצורה נכונה. את הבחירה כדאי לבסס על המקום הפנוי שיש במטבח, על המרחק בין הרהיטים ומכשירי החשמל ועל אופי השימוש במשטח העבודה.

    אם למשל מדובר על מטבח שמשתמשים בו לעיתים קרובות לצרכי בישול וטיגון, כדאי להקדיש את רוב המקום למשטח עבודה רחב וגדולה. לעומת זאת, במטבחים שמשמשים בעיקר לאירוח וארוחות ניתן לשלב בין אי מרכז שמשמש בתור שולחן לבין משטח עבודה מצומצם יותר. בכל מקרה, משטחי גרניט פורצלן צריכים להיות חלק בלתי נפרד מהמטבח.

    שיש גרניט

    סלע הגרניט מאפשר ייצור של משטחי שיש. בזכות העמידות הגבוהה של הגרניט, ניתן לייצר את משטחי השיש בהתאמה אישית ללקוח ולסוג המטבח. השימוש בשיש גרניט מוכיח את עצמו במטבחים גדולים וקטנים, הוא משולב גם בבתי מלון ומסעדות וניתן לנצל אותו על מנת להעלות את ערך הנכס של בתים פרטיים.

    אריחי גרניט שמשמשים לעיצוב המטבח מגיעים בגדלים, בדרגות החלקה ובעובי שונה. את השילוב בין העמידות והפרקטיות ניתן לנצל על ידי התאמת משטחי השיש לאופי המטבח ולמסגרת התקציב. אם מעוניינים בכך, אפשר להכניס למסגרת התקציב גם שיקולים דקורטיביים.

    השוואה

    כדאי גם להשוות בין סוגים שונים של אריחי גרניט למטבח ולבדוק מי מייצר אותם. ההבדל העיקרי הוא בין אריחי גרניט שמיוצרים בארץ לעומת כאלה שמיוצרים באיטליה, מה גם שניתן להיכנס לעובי הקורה ולבצע השוואה לפי המפרט הטכני.

    המפרט והתכונות של אריחי גרניט למטבח עוזרים לדעת לאיזה חלל פנים וסגנון עיצוב הם מתאימים. אם לאחר מכן רוצים להתייעץ עם אנשי מקצוע, יש לוודא שמדובר על חלק מהשירות.

    גרניט פורצלן מחירים

    השוואה בין אריחי גרניט פורצלן מחירים לבין פתרונות ריצוף אחרים מאפשרת לחסוך בהוצאות בלי להתפשר על התוצאה הסופית. אם רוצים לעשות את זה, צריך לבדוק לא רק כמה עולים האריחים אלא גם כמה יעלה להתקין אותם.

    בהמשך, ניתן לצרף למערכת השיקולים של השוואת המחירים גם את האחריות על המוצר. באריחי גרניט פורצלן מחירים הם חלק חשוב בתהליך קבלת ההחלטות, אך רק שילוב שלהם עם שיקולים אחרים יביא לתוצאה הרצויה.

    לסיכום,

    סוגים שונים של משטחי שיש וגרניט פורצלן מחכים לך בקטלוג שלנו. כל שנותר כעת הוא לבחור בין האפשרויות ולשדרג את המטבח מיידית.

    חברת רבינסקי בע”מ מגייסת לרשותך עשרות שנים של ניסיון בייבוא ושיווק אריחי גרניט פורצלן ושיש למטבח. אם ברצונך לשדרג את המטבח ולא ברור לך מאיפה להתחיל, נשמח לקבל את הפרטים שלך באתר. נציגינו כבר ייצרו איתך קשר בהקדם ויספקו לך מידע.

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי הוא שם דבר, ביטוי נרדף ליוקרה ואיכות. כיום אפשר למצוא שיש איטלקי גרניט פורצלן ברמה גבוהה, המגיע מיצרנים איטלקיים נפלאים ומציג את האיכויות המכניות והעיצוביות – כמו שרק האיטלקים יודעים. הסיבות לבחור שיש איטלקי גרניט פורצלן פריטי עיצוב איטלקיים ידועים מאז ומעולם ברמה גבוהה של סגנון ואיכות גם שיש גרניט פורצלן מאיטליה הוא […]

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים הם פריט ריהוט מיוחד במינו, מלא אלגנטיות ויופי, שמביא איתו את הנצחיות של השיש והסגנון הקלאסי המלכותי. שיש ידוע בתור חומר גלם טבעי שנוצר בתהליכים אינטנסיביים, לחצים וטמפרטורות גבוהות לשנים ארוכות. כל אלה יוצרים בשיש עורקים ייחודים, שלל צבעים ודוגמאות שמתקיימות בכל פיסת שיש והופכות כל שולחן ליחיד ומיוחד. היתרונות של שולחנות […]

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח צריכים להיות פונקציונליים ועמידים – אך גם מעוצבים בסגנון הנכון. שיש, גרניט, זכוכית מורנו, קוורץ ופורצלן כולן אפשרויות ראויות, אך אין ספק כי הן גם הופכות את הבחירה הנכונה לאתגר: עיצוב מטבחים נכון הוא איזון בין מה שנראה טוב למה שעובד טוב ולכן כדאי להכיר את חומרי הגלם לפני שאתם בוחרים. […]

    דילוג לתוכן