משטחי קוורץ – למה הם מתאימים?





    משטחי קוורץ  –  למה הם מתאימים?

    משטחי קוורץ נחשבים לפתרון איכותי, חזק ויעיל, לשימוש פנימי במטבחים, בניית דלפקים, חדרי אמבטיה, ארונות, כיורים, חיפוי קירות, ריצוף ועוד, בו בוחרים לקוחות רבים בעת עיצוב של בתי מגורים, מבני ציבור, בתי עסק וכדומה. זאת, לאור התכונות הנפלאות של הקוורץ – חומר גלם טבעי המתאפיין בעמידות יוצאת דופן, חוזק ושלל גוונים יפיפיים.

    מהו קוורץ?

    הקוורץ הוא מינרל טבעי מקבוצת הסיליקטים, הנפוץ בסלעי יסוד המצויים במעמקי כדור הארץ ומגיע בתצורה של גבישים ענקיים, ארוכים וכבדים. את גבישי הקוורץ מתיכים בטמפרטורות גבוהות ומייצרים מהם משטחי קוורץ למטבח, שיש, חדרי מקלחת, כיורים וכדומה.

    הקוורץ הוא חומר גלם איכותי, יפה וחזק, בעל עמידות גבוהה בפני שריטות, כתמים, רטיבות, חומצות, חום גבוה, מה שהופך כל משטח קוורץ למוצר פופולרי ומבוקש שאינו נשחק במהרה. משטחי קוורץ המגיעים בשלל דגמים וטקסטורות, בגוונים בהירים, ירוקים ושקופים, משתלבים מצוין בחללים הפנימיים של הבית ומשווים להם מראה מודרני, מרענן ויוקרתי.

    שימושים נפוצים של משטחי קוורץ

    קוורץ למטבחים

    משטח קוורץ למטבח הינו מוצר עמיד, יפה ואיכותי, אשר זוכה לפופולריות והצלחה רבה בקרב לקוחות רבים בציבור. זאת, בשל מגוון התכונות של חומר הגלם המקנים יתרונות רבים לשימוש בו כמשטח עבודה במטבח, שיש, דלפק, אי וכדומה. כך, משטח קוורץ הוא חזק ובעל עמידות גבוהה לכתמים חיצוניים, סדקים ושריטות, בו ניתן להשתמש לזמן ארוך. בפן העיצובי – דקורטיבי, משטחי שיש קוורץ למטבח מיוצרים בשלל דגמים, גימורים וצבעים לבנים, בהירים וירקרקים. הם גמישים, קלים להתקנה וניתן להתאים אותם לדרישות ולצרכים הספציפיים של כל לקוח. יתרון חשוב במטבחים הוא התחזוקה הפשוטה והקלה של המשטחים, כאשר ניתן לנקות אותם עם חומרי ניקוי רגילים ולא צריך להשתמש בטכניקות של פוליש או ליטוש.

    משטחי קוורץ לחדרי אמבטיה

    משטחי קוורץ הם גמישים, קלים לחיתוך ועמידים לרטיבות, כך שניתן להתאים אותם למגוון חללים בבית. כך, ניתן לשלב משטח קוורץ בחדרי האמבטיה כחיפוי מקסים לקירות, אריחי ריצוף או כמשטח דקורטיבי ושימושי סביב הכיורים. אחד היתרונות המשמעותיים של המשטחים הוא אינספור הדגמים, הטקסטורות והעיצובים מרהיבים, אותם ניתן לשלב בקלות וביצירתיות בכל סגנון עיצוב, וליהנות מחומר הגלם האיכותי והנוח לשימוש ותחזוקה שוטפים. כמו כן, משטח קוורץ ניתן להתקין בקלות ובמהירות בכל חלל בבית והוא שומר על איכותו הגבוהה לשנים רבות.

    חיפוי קירות וריצוף בקוורץ

    משטחי קוורץ מתאימים לשימוש כחיפוי קירות וריצוף חללים פנימיים, לאור היותם גמישים ונוחים לכיפוף ועיבוד, כך שניתן לשמור על מראה אחיד, שלם ורציף בין משטחי העבודה, החיפוי והריצוף בבית. בנוסף, המשטחים הם עמידים לשריטות, קשיחים ואינם דורשים תחזוקה מיוחדת. חשוב לציין, כי משטחי קוורץ אינם מיועדים לשימוש במקומות חיצוניים מאחר וחשיפה לקרינת שמש, חום גבוה ולחות מוגברת יכולה לשחוק ולפגוע בחומר הגלם.

     

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח צריכים להיות פונקציונליים ועמידים – אך גם מעוצבים בסגנון הנכון. שיש, גרניט, זכוכית מורנו, קוורץ ופורצלן כולן אפשרויות ראויות, אך אין ספק כי הן גם הופכות את הבחירה הנכונה לאתגר: עיצוב מטבחים נכון הוא איזון בין מה שנראה טוב למה שעובד טוב ולכן כדאי להכיר את חומרי הגלם לפני שאתם בוחרים. […]

    משטחי שיש איכותיים – מגוון שימושים וחומרי גלם

    משטחי שיש איכותיים – מגוון שימושים וחומרי גלם

    משטחי שיש איכותיים – בישראל, הכינוי “משטח שיש” מתייחס לשורה ארוכה של חומרי גלם, המשמשים ליצירת משטחי עבודה – בעיקר במטבח. עם זאת, אפשר לראות משטחי שיש מרהיבים ביופיים, פונקציונליים ועמידים גם בתפקיד דלפקי קבלה במגוון מבני ציבור ומסחר, בתור חיפוי לשולחנות מפוארים ויוקרתיים, אי למטבח, או אזור טיפוח בחדרי רחצה, לצד שלל פרויקטים יוקרתיים […]

    כיור שוקת יוקרתי – כיור שיש בקונספט עיצובי מיוחד

    כיור שוקת יוקרתי – כיור שיש בקונספט עיצובי מיוחד

    כיור שוקת יוקרתי עיצוב כיור שוקת הוא כיור מלבני רחב, יחסית ארוך ופחות עמוק לעומת כיורים אחרים. הוא קצת מזכיר שוקת שממנה שותים בעלי חיים ולכן השם המיוחד שלו. נוסף על מראה המיוחד שלו, כיור שוקת מגיע בדרך כלל גם עם מערכת ניקוז נסתרת, שמעניקה לו מעט מסתורין ומעצימה את היופי שלו. העיצוב המיוחד מחבר […]

    דילוג לתוכן