עיצוב פנים מודרני עם משטחי פורצלן





    עיצוב פנים מודרני עם משטחי פורצלן

    ישראלים רבים מעוניינים לעצב את הבית בסגנון מודרני ויוקרתי, העיצוב המודרני נחשב לפופולרי מאוד ויש לו מאפיינים ייחודיים. בעיצוב פנים מודרני מקפידים על עיצוב נקי ומראה מינימליסטי, זהו עיצוב נקי, מתוחכם ומלוטש המבטיח התאמה מושלמת בין חללי הדירה או הבית הפרטי לבין הצרכים והרצונות של בני המשפחה המתגוררים הנכס. בעיצוב פנים מודרני נותנים דגש רב על בחירה נכונה של חומרי גלם איכותיים ועמידים במראה טבעי.

    לכן, אין זה פלא כי רוב האדריכלים ומעצבי הפנים כוללים בתוכניות העיצוב שלהם משטחי פורצלן, אלו משטחי גרניט פורצלן המיובאים לרוב מספרד ואיטליה, המשטחים מגיעים במגוון רחב של גוונים וטקסטורות ובמספר רמות גימור, הם מתאימים מאוד למאפייני העיצוב המודרני.

    מהם המאפיינים הייחודים של עיצוב מודרני מבחינת חומרי גלם?

    עיצוב פנים בסגנון מודרני ויוקרתי מבוסס על מראה נקי ומלוטש, הרעיון המרכזי העומד בבסיסו של העיצוב המודרני הוא בחירת חומרי גלם המשתלבים באופן מושלם בחלל ומתאימים במדויק לצרכים של הדיירים. עיצוב מודרני מבטיח יוקרה ופונקציונליות, איכות חיים גבוהה ונכס יוקרתי המותאם לצרכי בני הבית.

    כיצד משטחי פורצלן משתלבים בחלל בעיצוב מודרני?

    משטחי גרניט פורצלן מתאימים במיוחד לעיצוב מודרני בבית, אלו משטחי גרניט פורצלן המיובאים בדרך כלל מאירופה, בעיקר מספרד ואיטליה. כיום מייצרים את משטחי הפורצלן במפעלים מתקדמים ובשיטת ההדפסה הדיגיטלית. הייצור המתקדם מבטיח משטחים עמידים במיוחד, משטחי פורצלן הם אנטי בקטריאליים, הם דוחים בצורה מיטבית לכלוך וכתמים, הם גם עמידים בפני שריטות וטמפרטורה גבוהה, לכן אין בעיה להניח עליהם סירים חמים.

    משטחי פורצלן מגיעים במגוון רחב של צבעים, גוונים, דוגמאות וטקסטורות, כולל דגמים ייחודיים המדמים משטחי בטון מוחלק, שיש טבעי או עץ וחומרים אחרים, ניתן לבחור משטחי פורצלן בגימור מבריק, מט, משי או מחוספס.

    המראה הייחודי של משטחי פורצלן מתאים במיוחד לעיצוב המודרני, המשטחים משתלבים היטב בסגנון היוקרתי והמודרני ותורמים רבות לאווירה ההרמונית בחלל הנכס.

    תהליך העבודה של אדריכל ומעצב פנים בעיצוב מודרני

    תהליך העבודה של אדריכל ומעצב פנים המתמחה בסגנון העיצוב המודרני מבוסס על מספר שלבים:
    • פגישת הכרות לצורך אפיון הלקוח ותיאום ציפיות.
    • גיבוש מסגרת תקציב ושרטוט ראשוני של עיצוב בסגנון מודרני.
    • בחירת חומרי גלם, חומרי בנייה בהתאם לצורך, ופריטים להלבשת הבית.
    • הדמיה מממוחשבת.
    • מקצה שיפורים בהתאמה לדרישות הלקוח.
    • ייעוץ וליווי צמוד ללקוח באולמות תצוגה לבחירת חומרים, משטחי פורצלן, כלים סניטריים, צבעים, וילונות, רהיטים ועוד.
    • בחירת קבלני ביצוע, תיאום העבודה ופיקוח על העבודות בבית הלקוח (ניהול פרויקט).
    • הצגת הנכס המעוצב ללקוח.

    כלים שרוכשים בלימודי אדריכלות ועיצוב פנים כדי להציע עיצוב בסגנון מודרני

    במסגרת לימודי אדריכלות ועיצוב פנים במכללה מובילה הסטודנטים רוכשים ידע מקיף במגוון תחומים ונושאים. במהלך הלימודים רוכשים ידע בסגנונות עיצוב קלאסיים ומתקדמים, ובמיוחד בעיצוב המודרני הנחשב כיום לפופולרי ולמבוקש ביותר בקרב הצרכנים.

    הסטודנטים רוכשים כלים מקצועיים המסייעים להם לתרגם את הצרכים והרצונות של הלקוח לתוכנית עבודה מעשית, ולמעשה הם אחראים להגשים ללקוח את כל החלומות. לאדריכל יש ידע הנדסי מקיף, הוא איש מקצוע מוסמך ויצירתי, בעלי ידע טכנולוגי בתחום הבנייה ותפקידו לתכנן מבנים, לתכנן את המעטפת החיצונית של הבניין, לתכנן את חלוקת החללים הפנימיים במבנה ולהציע נכס פונקציונלי ומעוצב. מעצב פנים עוסק רק בתכנון החלק הפנימי, עליו להתייחס לחומרים, צבע, עבודות גבס, תאורה, ריהוט, שטיחים, מוצרי טקסטיל ואביזרים משלימים כמו פריטי נוי וצמחייה.

     

    עוד מאמרים שיכולים לעניין אותך

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי – או גרניט פורצלן – כבר לא חייבים לבחור!

    שיש איטלקי הוא שם דבר, ביטוי נרדף ליוקרה ואיכות. כיום אפשר למצוא שיש איטלקי גרניט פורצלן ברמה גבוהה, המגיע מיצרנים איטלקיים נפלאים ומציג את האיכויות המכניות והעיצוביות – כמו שרק האיטלקים יודעים. הסיבות לבחור שיש איטלקי גרניט פורצלן פריטי עיצוב איטלקיים ידועים מאז ומעולם ברמה גבוהה של סגנון ואיכות גם שיש גרניט פורצלן מאיטליה הוא […]

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים – עיצובים בלתי נשכחים

    שולחנות שיש איכותיים הם פריט ריהוט מיוחד במינו, מלא אלגנטיות ויופי, שמביא איתו את הנצחיות של השיש והסגנון הקלאסי המלכותי. שיש ידוע בתור חומר גלם טבעי שנוצר בתהליכים אינטנסיביים, לחצים וטמפרטורות גבוהות לשנים ארוכות. כל אלה יוצרים בשיש עורקים ייחודים, שלל צבעים ודוגמאות שמתקיימות בכל פיסת שיש והופכות כל שולחן ליחיד ומיוחד. היתרונות של שולחנות […]

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח – הרבה יותר משיש

    משטחי שיש איכותי למטבח צריכים להיות פונקציונליים ועמידים – אך גם מעוצבים בסגנון הנכון. שיש, גרניט, זכוכית מורנו, קוורץ ופורצלן כולן אפשרויות ראויות, אך אין ספק כי הן גם הופכות את הבחירה הנכונה לאתגר: עיצוב מטבחים נכון הוא איזון בין מה שנראה טוב למה שעובד טוב ולכן כדאי להכיר את חומרי הגלם לפני שאתם בוחרים. […]

    דילוג לתוכן